Συχνές Ερωτήσεις - Cava Nektar
Γενικές ερωτήσεις
Ποια στοιχεία χρειάζονται για την εγγραφή μου;
Τα στοιχεία που απαιτούνται είναι: όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, e-mail και τηλέφωνο επικοινωνίας
Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;
Φυσικά και είναι δυνατή η αλλαγή των στοιχείων μέσα από το λογαριασμό χρήστη
Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό;
Ο λογαριασμός μου επιτρέπει την πρόσβαση στην ιστορικότητα παραγγελιών και μου παρέχει την αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων επικοινωνίας και διευθύνσεων αποστολής.
Πως μπορώ να παραγγείλω προϊόντα;
Περιηγήθειτε στον ιστότοπο, επιλέξτε ένα προϊόν και επιλέξτε προσθήκη στο καλάθι. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας προχωρήστε στο checkout για την ολοκλήρωση των αγορών σας.
Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μετά την υποβολή της;
Με την υποβολή της παραγγελίας δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο τηλέφωνο επικοινωνίας.
Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία / διεύθυνση αποστολής;
Με την υποβολή της παραγγελίας δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο τηλέφωνο επικοινωνίας για την αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας.
Υπάρχει κάποιο κόστος παράδοσης των παραγγελιών;
Οι παραδόσεις των παραγγελιών άνω του ποσού των 50€ γίνονται δωρεάν, για παραγγελίες μικρότερου ποσού υπάρχει ένα κόστος 4,00€. Οι πληροφορίες αυτές είναι διαθέσιμες στην σελίδα checkout.